Lukrake foto's door elkaar van zonniger oorden..

Deze blog gaat niet echt ergens over. Zijn gewoon lukrake foto's door elkaar heen maar ik zal er wat tekst onderschrijven over waar en wat. Want we zitten bij Josephine's place in Rangiroa en die heeft internet! De vorige blog zonder plaatjes is derhalve  nu ineens mét plaatjes van snoezige vogeltjes dus gaat dat (terug) zien. Ze zijn echt schattig. 

Ik zal de plaatsen erbij zetten waar de foto's zijn genomen en misschien klopt het wel. Soms weet ik namelijk zelf niet meer waar ik ben, zo gaat dat hier.
We lezen hier dat Nederland in onze afwezigheid driftig wordt afgebroken met rellen en plunderingen dus misschien wel leuk voor jullie om naar wat zonniger plaatjes te kijken in deze rare Keronatijden. Ik snap dat een beetje ver van het bed is voor jullie, maar dat geldt ook voor ons, maar dan andersom natuurlijk.

Dit ben ik in werkkleding.

Bananen uit het bos halen samen met Claude. In Moorea ja.

Even uitblazen na de wandeling met Christine en Claude.

Haapiti, Moorea

Als wandeleiland is Moorea zeer geschikt. Mooie uitzichten!

Boven op 'het zadel' tussen twee bergpieken met mooi uitzicht over de lagoon.

More Rea

Lekker visje grillen...


Uitzicht in Tahiti, de nieuwe boulevard waar driftig wordt gefietst, gescooterd, geskate en geskeelert.

In Moorea maken we heul veul foto's!

Zo! da's lang geleden... Mijn verjaardag!

Aan mijn gitaar-repetoire aan het werken.

Sunset... Tahaa resort.

Lekker suppen in Tahaa. Heuveltje af hier, ging lekker.

Huis op de berghelling, Huahine. 


Wandelingetje met Tiago op Huahine

Overgesatureerde vrachtboot omdat de camerainstellingen al een tijdje verkeerd staan.



Arianne staat te schatten hoeveel van deze papaya's er bij haar in de blouse kunnen.

Ooh, nog maar een paar uur...  

We waren behoorlijk 'underwhelmed' door deze waterval.


Sunset..

Arianne op de uitkijk voor 'bommies' in de lagoon ergens op de wereld.




Gezellig wandelen met de crew van Zouterik. Die kleine loopt de hele berg op met maar één voortand! Knap hé!?

Kerstboom met een écht kaarsje erin. En de kerststal natuurlijk. 

Gezelligheid! Kerst met Laurens en Kitty van Tiago. We houden ook nog een Nederlandse muziekavond met veel obscure zangers waarbij we heel foute liedjes toch verdacht vaak konden meezingen.



 

Reacties

  1. Ik zou dolgraag op dit moment lekker willen ruilen met jullie. Het is hier nat en koud. Niks aan. Fijn om jullie foto's te bekijken en heel even lekker ergens anders te zijn in gedachten. Kus voor jullie beiden xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten