Blogblogblog


Standaard tekst selecteren? Telkens verandert het lettertype weer! Hoe kan je nou instellen dat mensen kunnen reageren zonder een Google+account te hebben?
Waarom zit er geen terug knopje op de blog?  Je kan alleen 'oudere posts' aanklikken, maar dan niet meer terug naar 'recentere posts'. 'Getypte HTML interpreteren'..? Hoezo eigenlijk is dat en waarom kan ik dat aan en uit zetten? Ik wil gewoon het lettertype veranderen!
Het zou ook wel leuk zijn als mensen een volg-abonnementje kunnen aanzetten oid. Dat men een mailtje krijgt als er een nieuwe blog is. 
Afijn, ik heb in de krochten van de bloggerinstellingen vinkjes aan en uit zitten zetten bij dingen waar ik geen verstand van heb, en misschien is er nu wel wat verbeterd. 
Ik vond ook een vinkje met 'abonneren' en die heb ik aangezet. Nu zit er een knopje waarmee je kan abonneren op deze blog! Vanaf nu is de blog ook in HTTPS in plaats van HTTP. Misschien is het ook wel beter met die extra letter. Ik heb het in ieder geval aangezet.
Nu weer even naar de boot om de laatste hand aan de draadjes te leggen en andere dingen die ik beter snap.
Abonneerknopje!
Het wordt trouwens ook tijd dat dat grijze thema van dit blog blauwer wordt. Brr.

Reacties